برگزاری جلسه هم اندیشی شورای هیئت دانش آموزی اخلاص

در بیست و پنجمین روز از دي ماه 1399 با حضور مدیریت محترم آموزشگاه و همکاران واحد پرورشی و شورای ۵ نفره هیئت دانش آموزی اخلاص جلسه هم اندیشی به صورت آنلاين برگزار شد.
در این جلسه در ابتدا مدیریت محترم آموزشگاه ضمن خیر مقدم به دانش آموزان عزیز از تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و بر لزوم اجرای فعالیت‌های هیئتی و پرهیز از فردگرایی صحبت های ارزنده برای دانش آموزان ارائه نمودند.

سپس مسئول هیئت آموزشگاه سرکار خانم شکیبا جمشیدی ضمن خوش آمد گويي به مدیریت محترم و اعضا نظرات خود را در خصوص برنامه‌های انجام شده ارائه دادند و از همکاری دانش آموزان تشکر نمودند .

در ادامه معاونت محترم پرورشی و مربی محترم پرورشی با بیان موارد و راهکارهای لازم به دانش آموزان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های این عزیزان در سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و تهیه کلیپ های زیبای صبحگاه مجازی در خصوص برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها نقطه‌ نظرات دانش آموزان را دریافت نموده و بحث و تبادل نظر نمودند.

لازم به ذکر است از دانش آموزان عزیز خواسته شد تا در پویش نظر فاطمی که با موضوع هدیه چادر به دانش‌آموزان محروم برگزار شده است ، حضور فعال داشته باشند و این فراخوان را در گروههای مجازی خانوادگی و کلاسی تبلیغات نمایند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20