گزارش خرداد ماه

گزارشات سال ۱۳۹۸

 1- تبریک به متولدین خرداد ماه در دوره اول

پیام تبریک کادر اجرایی دبستان توسط معاونت محترم آموزشی دوره اول به این عزیزان ابلاغ گردید.
هزاران بار خدا را شکر که چنین روزی را آفرید؛ تا باغ جهان نظاره گر شکفتن گلی چون تو باشد . . .
سرکارخانم درفشه “معاونت گرامی آموزشی دوره اول” با حضور در کلاس ها به متولدین خرداد ماه، تولدشان را تبریک گفته و برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی نمودند و این عزیزان، مورد تشویق معاونت محترم آموزشی قرار گرفتند. همچنین اسامی این نوگلان بر روی برد تولد آموزشگاه نصب گردید و در معرض دید گل های باغ دانایی قرار گرفت.

2- برگزاری نخستین آزمون هماهنگ خرداد ماه دانش آموزان پایه ششم

دختران کلاس ششمی در اولین آزمون هماهنگ پایان سال تحصیلی 98-97، دانسته های علمی خود را بر روی کاغذ منتقل نمودند.
پس از گذشت 8 ماه از آغاز بهار علم و دانش، همزمان با 1 خرداد ماه 1398، اولین امتحان هماهنگ پایه ششم در نوبت دوم صبح راس ساعت 9 صبح برگزار گردید و دانش آموزان عزیز به مدت 60 دقیقه به 20 سوال هدیه های آسمان پاسخ دادند و آموخته یک ساله خود را از درس هدیه ها با پاسخ به سوالات به نمایش گذاشتند.

3- لذت ریاضی – کلاس خانم عسگری

تعمیق یادگیری مبحث مساحت، در کلاس سوم دو همراه با بازی انجام پذیرفت.
طبق نظارت آموزگار محترم کلاس سوم دو “سرکار خانم عسگری” دانش آموزان، مساحت هایی که محاسبه آن را در طول سال یاد گرفته بودند را روی مقوای پشت شطرنجی طراحی کرده و در دفتر خود چسباندند و پس از محاسبه مساحت آن شکل، جواب خود را با تعداد مربع های هر شکل مقایسه کردند و با جذابیت پاسخ خود را اعلام نمودند.

4- اهدای جایزه به منتخب مجلات رشد در دوره اول

دانش آموز برگزیده آخرین مجلات رشد دانش آموزی، مشخص گردید.
در 2 خرداد ماه 1398، با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب گل های بوستان دانایی به مطالعه در زمینه مجلات و کتاب های علمی و آموزشی، به دختر برگزیده مجلات رشد دانش آموزی “ترنم خواجه – کلاس سوم یک (سرکار خانم محمدیان)” توسط معاونت محترم آموزشی دوره اول “سرکار خانم درفشه” هدیه ای به رسم یادبود اهدا و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت.

5- جمع آوری و ارسال اقلام غذایی ماه مبارک رمضان به مدارس محروم

گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد. وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست…
در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و با یاری اولیاء نیکوکار مدرسه که همواره در برنامه های خیر خواهانه ، سخاوتمندانه شرکت می نمایند، توانستیم مقدار قابل توجهی اقلام غذایی اعم از ماکارونی، روغن، عدس، سویا، رب ،تن ماهی ، خرما و پنیر جمع آوری و پس از بسته بندی به موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام جهت تحویل به دانش آموزان مدارس محروم ارسال گردید.
لازم است از همکاری صمیمانه اولیاء محترم و همکاران عزیز در این برنامه کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم .
اجرتان با مولای متقیان حضرت علی علیه السلام

6- تقدیر از برترین های کلاس دختران آفتاب

اختتامیه کلاس های دختران آفتاب، با اهدای هدیه به برترین ها انجام پذیرفت.
همزمان با آغاز خرداد ماه و در پایان کلاس های حجاب (دختران آفتاب) که با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با حجاب و مفاهیم ارزشی ویژه دانش آموزان پایه پنجم از آبان ماه تا هفته دوم اردیبهشت هر هفته به مدت یک ساعت برگزار می شد؛ از دختران برتر کلاس در طی سال تحصیلی با حضور مدیریت محترم آموزشگاه و مربی گرامی عفاف و حجاب “سرکار خانم صدیقی”، با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 7- بزرگداشت سه خرداد

حماسه دلاوری های آن روزها از زبان معاونت محترم پرورشی روایت گردید.
در آستانه روز مقاومت و ایثار و پیروزی «سوم خرداد ماه»، معاونت محترم پرورشی، با حضور در جمع دختران بوستان حسینی در دوره دوم در خصوص این روز و علت نامگذاری آن و مقاومت مردم در برابر هجوم دشمن بعثی صحبت های ارزنده ای را بیان نمودند و لحظاتی به یادآوری دلاورمردی های رزمندگان اسلام در فتح غرورآفرین خرمشهر پرداختند.
همچنین اقدام به معرفی شهید محمد جهان آرا، به امیدهای فردای میهن اسلامی کردند.

8- اعلام نتایج سومین (آخرین) آزمون تبار در پایه چهارم و پنجم

دانش آموزان از نتایج تلاش خود در آخرین تورنمنت علمی تبار آگاه شدند.
با همکاری معاونت محترم آموزشی دوره دوم “سرکار خانم پوررضایی” نتایج آخرین آزمون هماهنگ تبار در پایه چهارم و پنجم بر روی برد آموزشی قرار گرفت تا دختران بوستان دانایی در دوره دوم، از نتیجه تلاش خود آگاه شوند.
لازم به ذکر است که اسامی نفرات برتر به شرح ذیل اعلام می گردد:
پایه چهارم: هستی کوه گرد – مطهره سلمانی – ملیکا کامرانی – ستایش بیابانی – دلارام شایگان فرد
پایه پنجم: رهرا قوام سعیدی – نازنین محمد باقر زاده – نازنین زهرا شکری – طراوت کیخا – عاطفه نجفی

9- اختصاص تابلو اعلانات مدرسه به شب‌های قدر

به مناسبت شب های گرانقدر قدر و ایام شهادت مولی متقیان حضرت علی علیه السلام به همت واحد محترم پرورشی، جایگاه های ویژه این ایام تهیه و در معرض دید مراجعین بوستان حسینی قرار گرفت.
همزمان با شب هایی که از آسمان باران انا انزلنا بر فرق زمين مي بارد و چشمانمان را با آب توبه مي شويم و کلام قرآن را بر زبان جاری می سازیم؛ و در شب هایی که در آن هر عبادتی برابر با هزار ماه عبادت است و ملائکه از عرش به زمین می‌آیند و تقدیر یک سال انسان‌ها برایشان رقم می‌خورد؛ دل های عاشق حسینیان آموزشگاه نیز هم زبان با عرشیان، به سوگ نشسته و با دست هایی رو به آسمان، نوای استغفار و زمزمه های عاشقانه را سر می دهد.

 10- گرامیداشت ایام ضربت خوردن مولای متقیان

در ایام سوگواری مولی الموحدین حضرت علی (ع)، صدای ناله و ماتم از در و دیوار آموزشگاه به گوش می رسد.
بر روح تمام شیعیان تیغ زدند / بر مردترین مرد جهان تیغ زدند.
خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد / انگاربه فرق آسمان تیغ زدند.
در ایام ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام و شهادت آن امام همام ، همکاران واحد پرورشی تابلو اعلانات مدرسه را سیاه پوش نمودند و با نصب بنر شهادت و اسامی ایشان، دختران باغ حسینی را با امیرالمومنین علیه السلام بیشتر آشنا نمودند.

11- توزیع سی دی جشن تکلیف بین دانش آموزان پایه سوم

خاطره خوش جشن تکلیف با دریافت CD جشن، در ذهن گل های کلاس سومی مرور شد.
همزمان با 4 خرداد ماه 1398 و به منظور به یادگار ماندن خاطرات خوش جشن عبادت دختران پایه سوم، (خاطره روزی زیبا با ردایی از جشن نور و سراسر شوق رسیدن به معبود)، سی دی گزیده مراسم جشن عبادت و برنامه های اجرایی ویژه این عزیزان در کلاس ها، توسط معاونت محترم پرورشی دربین گل های کلاس سومی توزیع شد.

 12- برپایی نمایشگاه کتابت سوره مبارکه قدر

نمایشگاهی از هنر خوشنویسی دختران کلاس پنجمی (کتابت سوره مبارکه قدر) در آموزشگاه برپا شد.
امشب، شب یلدایِ روح است؛ یلدایی که مقیاسش زمینی نیست. یلدایی که هیچ یلدایی به ارزش یک ساعت آن هم نمیرسد حال آنکه هموزن هزار ماه است.
در ایام شریف شب‌های قدر (شبِ میهمانی رازها)، به همت واحد پرورشی آموزشگاه، نمایشگاهی از دست نوشته های دانش آموزان پایه پنجم که سوره مبارکه قدر را به زیبایی کتابت نموده بودند؛ تشکیل شد و در معرض دید گل های بوستان حسینی قرار گرفت تا روح و جان خود را به کلام نورانی خدا متبرک سازند.

13- برگزاری آزمون هماهنگ ریاضی در پایه ششم

دختران کلاس ششمی در دومین آزمون هماهنگ پایان سال تحصیلی 98-97 شرکت نمودند.
دانش آموزان پایه ششم در 5 خرداد ماه 1398، آموخته های خود را با شرکت در دومین آزمون از امتحانات هماهنگ پایه ششم محک زدند و از ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه به سوالات ریاضی پاسخ دادند و دانسته های خود را بر روی کاغذ منتقل کردند و در آزمونی هماهنگ با سایر همسالان خود به رقابت پرداختند.

14- آشنایی با مولای متقیان حضرت علی علیه السلام

گل های گلستان حسینی با سیره امام اول شیعیان بیشتر آشنا شدند.
شب قدر، فصل نزول انوار رحماني بر بوستان جانهاي روحاني است.
در آستانه ی شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، معاونت محترم پرورشی مدرسه “سرکار خانم کریمی” در مراسم صبحگاه، درباره فضائل آن امام همام برای دختران باغ حسینی صحبت های ارزنده ای را بیان نمودند و از ایشان خواستند تا با پیروی از سیره ی مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام، شیعیان خوبی باشند.

15- تقدیر از دانش آموزان برتر علمی آزمون تبار در پایه سوم

از نفرات برتر آزمون تبار در دوره اول تقدیر شد.
طبق هماهنگی های انجام پذیرفته، گل های بوستان دانایی در پایه سوم که در آخرین آزمون تبار تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1398، موفق به کسب نمرات برتر شده بودند؛ از سوی معاونت محترم آموزشی دوره اول “سرکار خانم درفشه” جوایزی به رسم یادبود دریافت نمودند و مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین اسامی این عزیزان بر روی برد آموزشی در معرض دید دختران بوستان دانایی قرار گرفت.
لازم به ذکر است که اسامی این افتخارآفرینان به شرح ذیل اعلام می گردد.
مهدیه رشید – ریحانه کامیار – سارا قوام سعیدی – هستی عسگری – ملیکا لطفی

16- بازدید کارشناس مرکز بهداشت ارشاد از آموزشگاه

دفتر مدیریت محترم دبستان، میزبان کارشناس گرامی مرکز بهداشت ارشاد بود.
با توجه به اینکه دبستان دخترانه شماره 2 امام حسین (ع)، از مدارس مروج سلامت ناحیه 4 می باشد، سرکار خانم رحمتی “کارشناس گرامی مرکز بهداشت ارشاد” برای دومین بار در راستای طرح کیفی سازی مدارس مروج سلامت از آموزشگاه بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان فعالیت های بهداشتی دبستان قرار گرفتند و از زحمات همکاران به ویژه سرکار خانم رحیمیان “مربی محترم بهداشت آموزشگاه” تقدیر و تشکر نمودند.
لازم به ذکر است طی این بازدید دبستان دخترانه شماره 2 امام حسین (ع) به لیست مدارس 4 ستاره مروج سلامت پیوستند.

 17- اهدای جایزه به دو دانش آموز برتر

از 2 دختر برگزیده ورزشی و اخلاقی دوره اول تقدیر شد.
با هدف افزایش انگیزه دختران عزیز بوستان حسینی، سرکار خانم درفشه “معاونت محترم آموزشی دوره اول” از دانش آموز برتر ورزشی “کیانا حسینی” در رشته ژیمناستیک کلاس اول دو، و دانش آموز برتر اخلاقی “نازنین معصومه شاملو” کلاس دوم سه، تقدیر و به رسم یادبود هدیه ای به این عزیزان اهدا نمودند و مورد تشویق و تمجید قرار گرفتند.

 18- دعوت به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

گل های بوستان حسینی به همراه اولیای گرامی، به راهپیمایی روز قدس دعوت شدند.
مقام معظم رهبری:
«خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید، آن هم صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه است، بیدار است، پابرجاست و از هیچ قدرتی و از هیچ قلدری در سطح عالم، باک ندارد»
وعده دیدار ما: جمعه 10 خرداد ماه 1398 ساعت 9 صبح میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی
لازم به ذکر است که همکاران محترم آموزشگاه نیز همراه و همدل با سایر هموطنان عزیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این صحنه عظیم شرکت می نمایند.

 19- برگزاری آزمون هماهنگ علوم در پایه ششم

دختران کلاس ششمی، دانسته های خود در زمینه علوم تجربی را بر روی کاغذ منتقل نمودند.
اگر حداکثر تلاش خود را کرده اید، حتما به موفقیت هایی هم رسیده اید. قرار نیست همه به نهایت برسند.
همزمان با 11 خرداد ماه 1398، گل های کلاس ششمی برای آخرین بار در سال تحصیلی 98-97 اطلاعات علمی خود در زمینه درس علوم را سنجیدند و از ساعت 9 صبح به مدت 60 دقیقه به 20 سوال پاسخ دادند.
لازم به ذکر است که معاونت محترم آموزشی دوره دوم “سرکار خانم پوررضایی” از روند برگزاری آزمون بازدید به عمل آوردند.

 20- آزمون هماهنگ انشا فارسی – پایه ششم

دانش آموزان کلاس ششمی، برای آخرین بار در سال تحصیلی 98-97 به سوالات انشا فارسی پاسخ دادند.
کلید موفقیت، مطالعه هوشمندانه است نه مطالعه زیاد و سخت. یکی از کلیدهای موفقیت در تحصیل، داشتن نگرش‌ها و عادات صحیح مطالعه و یادگیری است.
در 12 خرداد ماه 1398 دختران پایه ششم راس ساعت 9 صبح، هماهنگ با همسالان خود در آزمون انشا فارسی شرکت نمودند و در مدت 60 دقیقه به 10 سوال مطرح شده پاسخ دادند.
لازم به ذکر است که معاونت محترم آموزشی دوره دوم “سرکار خانم پوررضایی” از روند برگزاری بازدید به عمل آوردند.

 21- برگزاری آزمون هماهنگ املای فارسی – پایه ششم

دختران کلاس ششمی در آخرین آزمون سال تحصیلی 98-97 دانسته های ادبی خود را سنجیدند.
امام صادق علیه السلام:
هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها به بزرگى ياد شود و گويند: براى خدا آموخت و براى خدا عمل كرد و براى خدا آموزش داد.
همزمان با 13 خرداد ماه 1398 و در آخرین آزمونی که دختران کلاس ششمی در مقطع ابتدایی شرکت می کنند، این عزیزان از ساعت 9 صبح هماهنگ با سایر همسالان خود به مدت 60 دقیقه به 10 سوال پاسخ دادند و متن خوانده شده را بر روی کاغذ ثبت نمودند و با دلی تنگ و بغضی نهفته و امیدوار به آینده ای روشن، سال تحصیلی 98-97 را به پایان رساندند.

22- خداحافظ دوران خوش ابتدایی

گل های کلاس ششمی با چشمانی اشک آلود با دوستان و خاطرات خوش دبستان خداحافظی کردند.
دوران ابتدایی یکی از بهترین روزهایی است که در دفتر خاطراتمان همیشه با لبخندی نوستالژیک همراه است. شیطنت های کودکانه، قهر و آشتی های زودگذر، دنیای پررنگ کودکی هایمان، نقاشی های زیبا، خوراکی ها، لوازم التحریرهای مختلف که به هم نشان می دادیم و از همه مهمتر آموزگاران مهربان که با سخنان زیبا و دلنشین برق شادی را به چشمانمان می آورد، و هزاران خاطره ی دیگر …
و اکنون حسن ختام این روزهای خوب و شیرین را با خداحافظی دختران عزیز کلاس ششمی پس از برگزاری آخرین آزمون پایه ششم داریم.
در 13 خرداد ماه 1398و پس از اتمام آخرین آزمون دوران خوش ابتدایی، دانش آموزان کلاس ششمی دست در دست دوستان عزیزشان و در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته و اشک در چشمانشان حلقه زده، با دوران دبستان خداحافظی نمودند و زیر لب زمزمه کردند:
“امروز آخرین روز مدرسه و آخرین امتحان دوران دبستانم بود، رفتم و امتحان دادم چه تلخ بود لحظه ی جدایی از مدرسه!
دلم می خواهد بروم وساختمان مدرسه را باتمام وجود به آغوش بکشم و فریاد بزنم :نه…نمیرم محاله ازت جدا بشم!”

 23- برگزاری مصاحبه میان پایه های دوره اول (ویژه پایه دوم)

مصاحبه جهت ورود به پایه دوم انجام پذیرفت.
انسان ها با نگرش و باور های مثبت ، دستاوردهای مثبتی به دست می آورند و انسان های برنده ابتدا در ذهن خود برنده می شوند و سپس این پیروزی و موفقیت را در صحنه ی زندگی نمایان می سازند .
همزمان با 21 خرداد ماه 1398 و با توجه به استقبال جهت ثبت نام و ورود به مدارس امام حسین علیه السلام، مصاحبه میان پایه دوره اول ( پایه دوم) توسط سرکار خانم عرفانیان (آموزگار محترم پایه اول) و با نظارت معاونت گرامی آموزشی دوره اول “سرکار خانم درفشه” انجام شد و عزیزانی که با موفقیت این معارفه را پشت سر گذاشتند، پس از طی مراحل ثبت نام قطعی به جمع دختران بوستان حسینی وارد می شوند.

24- برگزاری جلسه همفکری واحد پرورشی

دفتر مدیریت میزبان نشستی با حضور همکاران محترم پرورشی آموزشگاه بود.
در واپسین روزهای خرداد ماه 1398، همکاران واحد پرورشی و مدیریت محترم مدرسه نشستی داشتند.
در این جلسه در خصوص برنامه های پرورشی تابستان و سال تحصیلی آینده دبستان، بحث و تبادل نظر انجام پذیرفت و راهکارهایی جهت اجرای بهتر برنامه های پرورشی ارائه گردید.

25- ثبت نام کلاس های تابستانی

همزمان با آغاز اوقات فراغت دانش آموزان و به منظور کیفیت بخشی این تعطیلات سه ماهه، ثبت نام کلاس های تابستانی آغاز شد.
اوقات فراغت،زمانی است که کودک شما کارهایی را که مورد علاقه اوست و از انجام دادن آنها لذت می برد؛ باید انجام دهد و به یاد داشته باشید که حتما برای لذت بردن کودکمان نباید هزینه ی زیادی کنیم؛ بلکه با برنامه ریزی درست میتوان از اوقات فراغت به خوبی بهره برد.
دبستان دخترانه واحد 2 امام حسین علیه السلام برای ایام تابستان گل های بوستان دانایی؛ کلاس های دختران آسمان ویژه دوره اول و کلاس های تقویتی ریاضی ، نقاشی و قرآن ویژه دوره دوم و کلاس های ورزشی برای تمامی دانش آموزان، را در نظر گرفته است.

26- خداحافظی کامل کلاس ششمی ها با مقطع ابتدایی

پرونده شش سال تحصیلی در دوره ابتدایی به اولیای عزیز پایه ششم تحویل داده شد.
همزمان با پایان سال تحصیلی 98 – 97 و پیرو اطلاع رسانی قبلی، امروز دوشنبه 27 خرداد ماه 1398، اولیاء محترم دانش آموزان پایه ششم با حضور در آموزشگاه، کارنامه و پرونده تحصیلی دختران عزیز خود را دریافت نمودند تا برای ثبت نام این آینده سازان در مقطع متوسطه دوره اول اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که معاونت محترم آموزشی دوره دوم “سرکار خانم پوررضایی” بر روند ارائه پرونده تحصیلی گل های کلاس ششم نظارت داشتند.
تداوم همت، موفقیت، سعادت و سربلندی شما دانش آموزان عزیز را از درگاه حضرت سبحان آرزومندیم.

27- تحویل کارنامه های پایه اول

کارنامه دختران کلاس اولی به اولیای گرامی تحویل داده شد.
همزمان با 28 خرداد ماه 1398، ارائه کارنامه های دانش آموزان پایه اول با حضور آموزگاران محترم سرکار خانم ها “عرفانیان، چهکندی نژاد و موسوی فر” و با نظارت معاونت محترم آموزشی دوره اول “سرکار خانم درفشه” انجام پذیرفت و نکات اساسی و کاربردی مربوط به کارنامه ها توسط معلمین به اولیای عزیز ارائه گردید. ضمناً پیرامون تثبیت مطالب آموزشی پایه اول و آمادگی برای ورود به پایه دوم به صورت کارگاهی و عملکردی برنامه ریزی لازم انجام پذیرفت.

28- اعطاء گواهینامه EKIDS به گل های بوستان حسینی

گواهینامه های دوره کودکان الکترونیک (E-kids) از سوی مجتمع فناوری اطلاعات امام حسین (ع) به دانش آموزان اهدا گردید.
همزمان با پایان سال تحصیلی و تکمیل دوره های آموزشی کامپیوتر (e-kids) و پس از برگزاری آزمون در بین دانش آموزان پایه های چهارم ( سطح 1 ) ، پایه پنجم ( سطح 2 ) و پایه ششم ( سطح 3 ) ، گواهینامه EKIDS (دوره کودکان الکترونیک ) به عزیزانی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شده بودند، اعطاء گردید .

29- ارائه کارنامه دانش آموزان پایه دوم

اولیای گرامی از نتیجه تلاش یک سال تحصیلی دختران عزیزشان آگاه شدند.
طبق برنامه اعلام شده، اولیای محترم پایه دوم برای دریافت کارنامه دختران عزیز خود، در بوستان دانایی حضور یافتند و ثمره کسب دانش و گام گذاشتن دانش آموزشان در پایه بالاتر را در قالب کارنامه تحصیلی از دست معلم گرامی کلاس دوم دریافت نمودند و جواز ورود دانش آموز به پایه بالاتر را دریافت کردند.

30- تحویل کارنامه به دانش آموزان پایه چهارم

دختران کلاس چهارمی از نتبجه 9 ماه تلاش و کوشش خود آگاه شدند.
طبق برنامه ریزی انجام پذیرفته، دانش آموزان کلاس چهارم به همراه اولیای عزیز خود با ذوق و شوق به بوستان دانش گام گذاشتند تا ضمن مرور خاطرات خوش 9 ماه تحصیلی و دیدار با دوستانشان، کارنامه خود را از دست آموزگار گرامی شان دریافت نمایند و جواز حرکت در مسیر موفقیت و کسب دانش و قدم گذاشتند در پایه بالاتر را به دست آوردند.

31- ارائه کارنامه دانش آموزان پایه سوم

دانش آموزان کلاس سومی با دریافت کارنامه به سال تحصیلی جدید سلام کردند.
طبق برنامه ریزی انجام پذیرفته تحویل کارنامه دختران کلاس سوم با حضور اولیای گرامی و با نظارت معاونت محترم آموزشی دوره اول “سرکار خانم درفشه” انجام پذیرفت و اولیای محترم از نتیجه تلاش نه ماهه دختران عزیز خود آگاه شدند و جواز ورود دختر عزیزشان به پایه بالاتر را دریافت کردند.

32- تحویل کارنامه دانش آموزان پایه پنجم

نتایج تلاش 9 ماه تحصیلی دختران کلاس پنجم اعلام و تحویل اولیای گرامی گردید.
به یاد داشته باشید که وقتی برای آرزویی خوب تلاش می‌کنید،خداوند شما را هدایت می‌کند و شما را برای آن تلاش ارزنده برمی انگیزد.
طبق برنامه ریزی انجام پذیرفته، اولیای گرامی پایه پنجم جهت دریافت کارنامه 9 ماه تلاش و کوشش دانش آموز عزیزشان در بوستان دانایی حضور یافتند و از دست آموزگار گرامی کلاس، کارنامه تحصیلی را دریافت کردند.
لازم به ذکر است که سرکار خانم پوررضایی “معاونت محترم آموزشی دوره دوم” بر روند ارائه کارنامه ها نظارت داشتند.

33- آغاز پروژه مهر 98 با رنگ آمیزی آموزشگاه

کلاس های دبستان رنگ و بوی تازه ای به خود گرفت.
از آنجایی که اجرای درست و دقیق برنامه های پروژه مهر باعث شور و شوق مضاعف در بچه می شود، به همت موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام، خانه تکانی دبستان برای آغاز سال تحصیلی 99-98 آغاز گردید و با رنگ آمیزی فضای داخلی کلاس ها و سالن های آموزشگاه رنگ و روی دبستان نو گشت و تبسمی از جنس رنگ، بر روی دیوارهای مدرسه، نقش بست.

34-  کسب مدال طلای استان در رشته پرتاب وزنه

برگ زرینی بر دفتر افتخارات دبستان ورق خورد.
بار دیگر دختران بوستان حسینی افتخار آفرین شدند و دانش آموز عزیزمان مهتاب گلمکانی موفق شد تا در مسابقات پرتاب وزنه استان خراسان رضوی مدال طلا و رتبه اول را کسب نماید.
لازم است این موفقیت را به خانواده گرامی این دانش آموز عزیز و مربی محترم تربیت بدنی آموزشگاه تبریک عرض نماییم.

35- پرچم دختران دبستان امام حسین علیه السلام بر صدر مدارس ناحیه 4

دختران بوستان حسینی افتخار آفرین شدند.
با عنایت حضرت حق و تلاش دختران عزیزمان و همکاری اولیاء محترم، این آموزشگاه موفق شد تا در دو رشته طناب زنی و دو و میدانی مقام های استانی کسب نماید.
در اینجا لازم است از زحمات مربیان محترم تربیت بدنی و همکاران گرامی مدرسه کمال قدردانی را داشته باشیم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20